Regulamin serwisu Fotopakiety

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ

fotopakiety.pl

Atest legalnego regulaminu fotopakiety.pl/

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

www.fotopakiety.pl

  • §1.    Postanowienia ogólne
  1. Usługodawca świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem i przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Serwis internetowy jest dostępny pod adresem www.fotopakiety.pl.
  3. Z Usługodawcą można skontaktować się:
    1. pocztą: Firma Handlowo Usługowa „Inter-Foto” s.c. Cyplińska Grażyna, Cypliński Artur, ul. Wyzwolenia 7A, 42-624 Ossy,
    2. mailem: biuro@inter-foto.com.pl,
    3. telefonicznie: +48 32 2910424,
    4. za pośrednictwem formularza kontaktowego.
    5. Usługodawca udostępnia niniejszy Regulamin na stronie internetowej Serwisu oraz może udostępniać go w Koncie Użytkownika lub zamieszczać w załączeniu do wiadomości e-mail, zawierających oświadczenia o przyjęciu ofert Użytkowników. Klienci mogą w dowolnym czasie: uzyskać dostęp do Regulaminu, utrwalić go, pozyskać i odtworzyć poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku danych.
    6. Podane na stronie internetowej Serwisu informacje nie stanowią oferty Usługodawcy w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie Użytkowników do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 ustawy Kodeks cywilny.
    7. W celu korzystania z Serwisu, konieczne jest dysponowanie przez Użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet, poprawnie skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej bądź poprzedniej: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari lub Opera, z włączoną obsługą JavaScript, a także aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty elektronicznej.

 

  • §2.    Rejestracja konta klienta
  1. Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Użytkownika za pośrednictwem aplikacji Photos3 zostaje zawarta na czas nieoznaczony w chwili potwierdzenia przez Usługodawcę rejestracji Konta Użytkownika.
  2. Przedmiotem niniejszej Usługi prowadzenia Konta Użytkownika jest udostępnienie, w obszarze strony internetowej aplikacji Photos3, panelu Konta Użytkownika, umożliwiającego m. in. zarządzanie danymi Użytkownika i zamówieniami.
  3. Aby utworzyć Konto Użytkownika, należy dokonać dobrowolnej i bezpłatnej rejestracji za pośrednictwem aplikacji Photos3. Następuje ona poprzez wypełnienie i wysłanie do Usługodawcy formularza rejestracyjnego, który jest udostępniony w obszarze strony internetowej aplikacji Photos3.
  4. Warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza rejestracyjnego jest uzupełnienie jego wszystkich obowiązkowych oraz ewentualnie opcjonalnych pól, przy użyciu prawdziwych, kompletnych i dotyczących Użytkownika danych lub informacji.
  5. Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, poprzez zaznaczenie jego właściwego pola Użytkownik powinien oświadczyć, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
  6. Wysłanie formularza rejestracyjnego do Usługodawcy następuje przy użyciu funkcjonalności strony internetowej aplikacji Photos3 i za jego pośrednictwem.
  7. Korzystanie z Konta Użytkownika jest możliwe po jego utworzeniu, a następnie zalogowaniu przy użyciu właściwego loginu i hasła.
  8. Zabronione jest udostępnianie danych dostępowych do Konta Użytkownika osobom trzecim oraz zakładanie kilku Kont Użytkownika przez jednego Użytkownika.
  9. Wypowiedzenie przez Użytkownika umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Użytkownika może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, przy użyciu jego funkcjonalności lub poprzez wysłanie oświadczenia Użytkownika w tym przedmiocie do Usługodawcy, np. poprzez wiadomość e-mail lub list.
  10. Wypowiedzenie przez Usługodawcę umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Użytkownika może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 14 dni, a także z zachowaniem praw nabytych przez Użytkownika przed  rozwiązaniem umowy.

 

  • §3.    Podstawowe funkcjonalności serwisu
  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu przeglądanie informacji zamieszczonych w Serwisie. Zakończenie korzystania z Usługi następuje z chwilą zamknięcia przez Użytkownika strony internetowej Serwisu.
  2. Usługodawca udostępnia Użytkownikom następujące podstawowe funkcjonalności Serwisu:
    1. udostępnienie formularza kontaktowego,
    2. udostępnienie mapy.
    3. Aby skorzystać z funkcjonalności formularza kontaktowego, należy uzupełnić jego obligatoryjne pola, wprowadzić żądaną treść, a następnie nadać wiadomość do Usługodawcy. Usługodawca udzieli odpowiedzi niezwłocznie, przy użyciu funkcjonalności Serwisu, telefonicznie albo drogą elektroniczną, poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
    4. Aby skorzystać z funkcjonalności mapy, należy wyświetlić stronę internetową zawierającą mapę. Funkcjonalność umożliwia uzyskanie podglądu lokalizacji siedziby Usługodawcy.

 

  • §4.    Składanie zamówienia
  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem aplikacji Photos3 przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, przy użyciu funkcjonalności aplikacji Photos3 w zakresie określenia Usługi Druku, jego cech i sposobu realizacji zamówienia.
  2. Po określenia Usługi Druku oraz jego cech, w obszarze formularza zamówienia, Użytkownik przechodzi do realizacji zamówienia.
  3. Aby złożyć zamówienie, Użytkownik powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Serwisu oraz aplikacji Photos3.
  4. W trakcie składania zamówienia, Użytkownik jest zobowiązany do:
    1. wprowadzenia plików cyfrowych oznaczonych jako wymagane. Brak ich podania uniemożliwi finalizację zamówienia,
    2. wprowadzenia danych oznaczonych jako wymagane. Brak ich podania uniemożliwi finalizację zamówienia,
    3. wyboru metody płatności i sposobu dostawy.
    4. Pliki cyfrowe zawierające fotografie lub grafiki przeznaczone do Druku powinny być przesłane w formacie jpg, png lub tiff oraz dostosowane do wybranego formatu druku, poprzez zastosowanie prawidłowego kadrowania i rozdzielczości.
    5. Składając zamówienie z zastosowaniem dostarczonych plików cyfrowych, w szczególności zaś fotografii lub grafiki, Użytkownik:
      1. oświadcza że jest uprawniony do wykorzystania dostarczonych plików cyfrowych w celu realizacji Usługi Druku oraz iż nie jest ona obciążona prawami osób trzecich, a także nie zawiera treści bezprawnych,
      2. udziela Usługodawcy bezpłatnej licencji na korzystanie z samodzielnie dostarczonych plików cyfrowych w ramach działalności Serwisu, w celu wykonania Usługi Druku, w sposób nieograniczony terytorialnie i czasowo.
      3. Złożenie zamówienia poprzedza otrzymanie przez Użytkownika poprzez wyświetlenie w obszarze formularza zamówienia w aplikacji Photos3, informacji o łącznej cenie za zamówienie wraz z podatkami oraz kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami dostawy i płatności.
      4. Złożenie zamówienia może nastąpić poprzez użycie właściwego przycisku w obszarze formularza zamówienia w aplikacji Photos3 i jest równoznaczne ze złożeniem Usługodawcy przez Użytkownika oferty zawarcia umowy o świadczenie Usługi Druku ujętych w zamówieniu.
      5. Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie właściwego pola kontrolnego, Użytkownik powinien oświadczyć, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
      6. Usługodawca niezwłocznie poinformuje Użytkownika o niemożliwości realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie tej informacji następuje telefonicznie lub elektronicznie, przy użyciu danych kontaktowych Użytkownika podanych w trakcie składania zamówienia. Informacja może zawierać następujące sposoby modyfikacji zamówienia:
        1. anulowanie w części niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia,
        2. anulowanie zamówienia w całości, co skutkuje umorzeniem wartości zamówienia.
        3. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Usługodawcę następuje poprzez niezwłoczne przesłanie wiadomości e-mail. Wiadomość ta zawiera ustalone przez strony warunki zawartej umowy, a także dane wprowadzone przez Użytkownika w formularzu zamówienia, w celu umożliwienia wykrycia błędów w nich występujących. W przypadku wykrycia takiego błędu, Użytkownik może powiadomić Usługodawcę o tym fakcie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail ze wskazaniem poprawnych danych.
        4. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem przez Usługodawcę oferty zawarcia umowy, złożonej przez Użytkownika.

 

  • §5.    Zamówienia telefoniczne
  1. Usługodawca umożliwia składanie zamówień na zlecenie wykonania Druku drogą telefoniczną.
  2. W celu złożenia telefonicznego zamówienia na zlecenie wykonania Druku, należy skontaktować się z Usługodawcą przy użyciu numerów telefonów udostępnionych na stronie internetowej Serwisu, a następnie złożyć zamówienie ustnie.
  3. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia telefonicznego przez Usługodawcę następuje poprzez niezwłoczne przesłanie wiadomości e-mail, zawierającej informacje o treści zawieranej umowy. Wiadomość ta zawiera ustalone przez strony warunki zawartej umowy, a także dane Użytkownika, w celu umożliwienia wykrycia ewentualnie występujących błędów. W przypadku wykrycia takiego błędu, Użytkownik może powiadomić Usługodawcę o tym fakcie, poprzez wysłanie wiadomości e-mail ze wskazaniem poprawnych danych.
  4. W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Druku, Użytkownik jest zobowiązany potwierdzić wolę jej zawarcia w odpowiedzi na powyżej opisaną wiadomość Usługodawcy.
  5. Potwierdzenie woli zawarcia umowy o świadczenie Usługi Druku jest równoznaczne z jej zawarciem.

 

  • §6.    Zlecenie wydruku
  1. Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników odpłatną Usługę Druku na odległość, za pośrednictwem Serwisu, zgodnie z informacjami opublikowanymi w obszarze Karty Usługi.
  2. Usługi dostępne w ofercie Usługodawcy są każdorazowo przedstawione w bieżącym asortymencie na stronie Serwisu. Specyfika każdej Usługi oraz jej cechy charakterystyczne znajdują się w opisie karty Usługi w Serwisie.
  3. Przyjęcie przez Usługodawcę zamówienia w celu świadczenia Usługi drukowania jest realizowane na podstawie prawidłowo uzupełnionego formularza zamówienia.
  4. Przedmiot Umowy o świadczenie usługi Druku obejmuje zobowiązanie Usługodawcy do wydruku przesłanych plików cyfrowych, zgodnie z zamówieniem złożonym przez Użytkownika i wydania ich, oraz zobowiązanie Użytkownika do odebrania Produktów i zapłaty Usługodawcy ceny Produktów.
  5. Usługodawca świadczy Usługę Druku, zgodnie z informacjami opublikowanymi na stronie internetowej Serwisu w obszarze karty Usługi.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii promocyjnych, polegających w szczególności na obniżeniu ceny Produktu lub Usług do określonego terminu.
  7. Zawierając umowę o świadczenie Usługi Druku, Usługodawca zobowiązuje się do dostarczenia Użytkownikowi Produktów bez wad.
  8. Zawarcie umowę o świadczenie Usługi Druku następuje w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia Użytkownika przez Usługodawcę.
  9. Umowa o świadczenie Usługi Druku zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

 

  • §7.    Świadczenie innych usług
  1. Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników Usługę informacyjną za pośrednictwem Serwisu.
  2. Przedmiotem niniejszej Usługi informacyjnej jest świadczenie Usługodawcy, polegające na przekazywaniu informacji o działalnościach Usługodawcy podejmowanych poza obszarem działalności Serwisu.
  3. Treści związane z świadczeniem innych usług, w szczególności z usługami sprzedaży, sesji fotograficznych oraz wykonania czynności serwisowych, mają wyłącznie charakter informacyjny. Natomiast wszelkie działania zmierzające w celu zawarcia umów świadczenia niniejszych usług podejmowane są poza działalnością Serwisu.
  4. Umowy zawarte w zakresie usług, o których mowa w niniejszym paragrafie, zostają zawarte poza obszarem strony internetowej Serwisu.

 

  • §8.    Vouchery
  1. Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników Usługę sprzedaży voucherów.
  2. Voucher stanowi dokument uprawniający jego okaziciela do zawarcia umowy Druku Produktu znajdujących się w ofercie Usługodawcy, w cenie obniżonej o saldo, stanowiące wartość vouchera.
  3. Usługodawca nie umożliwia wymiany voucherów na środki pieniężne.
  4. W przypadku gdy wartość umowy Druku Produktu jest niższa od wartości vouchera, Usługodawca nie umożliwia wymiany pozostałej wartości vouchera na środki pieniężne.
  5. W celu skorzystania z vouchera, zawarcie umowy Druku Produktu musi zostać poprzedzone jego przedłożeniem Usługodawcy.
  6. Do wydania voucherów odpowiednio stosuje się postanowienia dotyczące Usługi Druku.

 

  • §9.    Dostawa
  1. Wydanie Produktów będących rzeczami fizycznymi odbywa się:
    1. w przypadku wyboru przez Użytkownika opcji dostawy za pośrednictwem Przewoźnika, pod adres podany przez Użytkownika,
    2. w przypadku wyboru przez Użytkownika opcji dostawy do Paczkomatu za pośrednictwem Przewoźnika, do Paczkomatu wybranego przez Użytkownika,
    3. w przypadku wyboru odbioru osobistego Produktów przez Użytkownika, w punkcie odbioru stacjonarnego wskazanego w trakcie składania zamówienia:
      1. w przypadku wyboru punktu odbioru stacjonarnego znajdującego się pod adresem: Inter-Foto, ul. Będzińska 12, 41-200 Sosnowiec - w dniach roboczych w godz. 9:30-17:00 oraz w soboty w godz. 9:30-12:00,
      2. w przypadku wyboru punktu odbioru stacjonarnego znajdującego się pod adresem: Foto-Studio Mierzęcice, ul. Wolności 139A, 42-460 Mierzęcice - w dniach roboczych w godz. 9:00-17:00.
      3. Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
      4. Szczegółowe informacje o kosztach i metodach dostawy są opublikowane na stronie internetowej Serwisu, a Użytkownik jest o nich informowany w trakcie procesu składania zamówienia.
      5. Termin dostawy Produktów do Użytkownika wynosi 10 dni roboczych, chyba że w opisie Usługi lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy termin.
      6. W wariancie płatności z góry, bieg terminu wysyłki Produktu liczony jest od uznania wpływu należności na rachunek bankowy Usługodawcy.
      7. W każdym wariancie płatności, samo wydanie Produktu następuje nie wcześniej, niż po uiszczeniu zapłaty przez Użytkownika.
      8. Potwierdzenie wydania Produktów Przewoźnikowi w celu ich dostawy, może zostać dokonane poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Użytkownika.
      9. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Konsumenta z chwilą jej wydania Konsumentowi.
      10. W przypadku wyboru przez Użytkownika opcji dostawy za pośrednictwem Przewoźnika, zaleca się, aby dostarczona przesyłka została zbadana przez Użytkownika przy obecności Przewoźnika.
      11. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki rekomendujemy zgłosić reklamację bezpośrednio do Przewoźnika – najlepiej spisać z Przewoźnikiem protokół stanu przesyłki, lub skontaktować się z Usługodawcą. Przy dostawie Paczkomatem rekomendujemy, aby pokazać uszkodzenia pod kamerą monitoringu Paczkomatu; umieścić uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce Paczkomatu, w której się znajdowała i zamknąć tę skrytkę, zgodnie z komunikatami na ekranie Paczkomatu. Następnie należy zgłosić reklamację właścicielowi danego paczkomatu, zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu lub Usługodawcy.

 

  • §10. Płatności
  1. Wartość płatności jest ustalana na podstawie cennika, znajdującego się na stronie internetowej Usługodawcy w chwili zamówienia Usługi.
  2. Ceny podane na stronie internetowej Serwisu przy danej Usłudze są cenami brutto podanymi w polskich złotych i zawierają wartość należnych podatków, natomiast nie zawierają kosztów dostawy Produktów i wybranej formy płatności.
  3. Koszty transakcji i dostawy Produktów ponosi Użytkownik.
  4. Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze formularza zamówienia w obszarze strony internetowej aplikacji Photos3 przed złożeniem zamówienia a po wyborze sposobu dostawy Produktów oraz płatności, obejmuje cenę za zamówione Produkty wraz z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami dostawy i transakcji.
  5. Usługodawca umożliwia następujące metody płatności z tytułu świadczonych Usług:
    1. gotówką przy odbiorze osobistym w punkcie odbioru stacjonarnego,
    2. gotówką przy odbiorze za pobraniem od Przewoźnika,
    3. przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy,
    4. przelewem elektronicznym na rachunek bankowy Usługodawcy, za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności,
    5. kartą płatniczą za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności,
    6. BLIK-iem za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności.
    7. Usługodawca korzysta z zewnętrznego systemu płatności Przelewy24, obsługiwanego przez zewnętrznego operatora płatności PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-198) przy ul. Pastelowej 8, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000347935, NIP: 7792369887 oraz REGON: 301345068.
    8. Użytkownik jest zobowiązany do uiszczenia płatności:
      1. w chwili wydania Produktu – w przypadku wyboru metody płatności gotówką,
      2. w terminie 7 dni – w przypadku wyboru metody płatności przelewem bankowym,
      3. w chwili złożenia zamówienia – w przypadku wyboru metody płatności obsługiwanej przy użyciu zewnętrznego systemu płatności.
      4. Zwrot płatności przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku:
        1. odstąpienia od umowy przez Konsumenta,
        2. uznania przez Usługodawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
        3. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Użytkownika w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazi on zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.
        4. Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Użytkownika dodatkowych kosztów dostawy Produktów, jeżeli Użytkownik wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Usługodawcę.

 

  • §11. Newsletter
  1. Usługodawca umożliwia dołączenie do listy subskrybentów newslettera zawierającego informacje handlowe, przesyłane pod adres poczty elektronicznej Użytkownika.
  2. Aby zamówić newsletter, należy użyć właściwego pola aktywacji newslettera w formularzu rejestracyjnym lub w innym formularzu udostępnionym przez Usługodawcę na stronie internetowej Serwisu.
  3. Warunkiem prawidłowego zamówienia newslettera jest podanie adresu e-mail Użytkownika. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu otrzymywania newslettera.
  4. 8.        Wypisanie się z listy subskrybentów newslettera może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, przy użyciu  funkcjonalności Serwisu lub linku dezaktywującego, znajdującego się w wiadomości newsletter, a także poprzez wysłanie oświadczenia Użytkownika w tym przedmiocie do Usługodawcy, np. w wiadomości e-mail lub liście.

 

  • §12. Reklamacje – niezgodność z umową
  1. Postanowienia niniejszego artykułu dotyczą uprawnień Konsumentów.
  2. Reklamacje mogą być składane z tytułu niezgodności świadczonej Usługi z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny Usługodawcy. Można je wnieść przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. W treści składanej reklamacji, zaleca się zamieszczenie:
    1. danych kontaktowych Konsumenta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej,
    2. numeru rachunku bankowego Konsumenta, który posłuży zwrotowi środków pieniężnych, w przypadku zaistnienia takiej okoliczności,
    3. opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Konsumenta.
    4. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy Usługi polegającej na wydaniu Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Usługodawcę, Konsument jest obowiązany dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Usługodawcy, na jego koszt. Jeżeli ze względu na rodzaj Produkt lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić Produkt Usługodawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
    5. Usługodawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
    6. Usługodawca poinformuje Konsumenta o sposobie rozstrzygnięcia otrzymanej reklamacji drogą elektroniczną lub listem zwykłym, w zależności od woli Konsumenta lub zastosowanej przez niego metody wniesienia reklamacji.
    7. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy Produkt, który po rozpoznaniu reklamacji podlega przesłaniu do Konsumenta, Usługodawca na swój koszt dostarczy lub prześle Produkt na adres Konsumenta.
    8. Zwrot środków pieniężnych w związku z reklamacją nastąpi przy użyciu metody przelewu na rachunek bankowy albo przekazem pocztowym, zgodnie z wolą Konsumenta.

 

  • §13. Reklamacja – rękojmia
  1. Postanowienia niniejszego artykułu dotyczą wyłącznie uprawnień przedsiębiorców, nie będących Konsumentami.
  2. Reklamacje mogą być składane z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy Kodeks cywilny.
  3. Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny Usługodawcy. Można je wnieść przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Usługodawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
  5. Usługodawca poinformuje o sposobie rozstrzygnięcia otrzymanej reklamacji drogą elektroniczną lub listem zwykłym.

 

  • §14. Pozasądowe rozpatrywanie reklamacji i dochodzenie roszczeń
  1. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, którego adres z uwagi na właściwość można ustalić za pomocą strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prowadzonej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596,
    2. złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, którego adres z uwagi na właściwość można ustalić za pomocą strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prowadzonej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
    3. skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
    4. Szczegółowe informacje o procedurze pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych podmiotów wymienionych w pkt 1.
    5. Wykaz podmiotów i instytucji, które realizują zadania związane z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich oraz szczegółowe informacje w tym przedmiocie, znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępnej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl.

 

  • §15. Gwarancje
  1. Reklamacje mogą być składane z tytułu gwarancji, w przypadku jej udzielenia na oznaczone Usługi bądź Produkty przez Usługodawcę, producenta lub dystrybutora.
  2. Udzielenie gwarancji jakości Usługi bądź Produktu następuje przez złożenie oświadczenia gwarancyjnego, które określa obowiązki gwaranta i uprawnienia Użytkownika w przypadku, gdy Usługa bądź Produkt nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu. Wraz z Usługą bądź Produktem objętym gwarancją, Usługodawca wydaje Użytkownikowi dokument gwarancyjny.
  3. W przypadku objęcia Usługi bądź Produktu gwarancją, Użytkownik jest uprawniony do reklamowania Usługi bądź Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem Usługodawcy lub bezpośrednio do gwaranta.
  4. Prawo do korzystania z innych uprawnień przysługuje niezależnie od ewentualnych uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie ewentualnych uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Usługodawcy z innego tytułu.
  5. Usługodawca rozpoznaje reklamacje z tytułu gwarancji, w terminie określonym w warunkach gwarancyjnych.
  6. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji, Użytkownik zostanie poinformowany w sposób określony w warunkach gwarancyjnych.
  7. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej z tytułu gwarancji, w wyniku której wadliwa Usługa bądź Produkt został wymieniony na nowy lub dokonano istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia wymienionego lub naprawionego Produktu bądź świadczenia Usługi. W przypadku dokonywania wymiany pojedynczej części będącej elementem Usługi bądź Produktu, termin gwarancji biegnie od nowa w zakresie tej części.

 

  • §16. Odstąpienie od umowy
  1. Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od umowy, z zastrzeżeniem norm wskazanych w treści pouczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje m. in. w odniesieniu do umowy:
    1. jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    3. której przedmiotem świadczenia jest Produkt będący nagraniem dźwiękowym lub wizualnym albo programem komputerowym dostarczanym w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    4. W pozostałych przypadkach można odstąpić od umowy, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu.
    5. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy, ma on obowiązek zwrócić Produkt Usługodawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Usługodawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Usługodawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.
    6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
    7. W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Usługodawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

 

  • §17. Przetwarzanie danych oraz plików cookies
  1. Informacje o warunkach przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies Serwisu.
  2. Informacje o stosowanych plikach cookies znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies Serwisu.

 

  • §18. Warunki licencyjne
  1. Usługodawca udziela na rzecz Użytkowników korzystających z Serwisu nieodpłatnej licencji w zakresie własnego użytku osobistego i w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, z zachowaniem niniejszych warunków.
  2. Nazwa Serwisu, projekt graficzny Serwisu, struktura Serwisu, Serwis, kod źródłowy lub skompilowany Serwisu, strony internetowe służące do obsługi Serwisu oraz wszelkie dokumenty opracowane przez Usługodawcę w związku z udostępnieniem Serwisu, włączając w to również powiązane utwory, w tym Regulamin oraz inne dokumenty lub wiadomości przesyłane w związku ze świadczeniem usług, stanowią utwory w rozumieniu przepisów prawa autorskiego. Usługodawca nie przenosi na Użytkownika praw autorskich majątkowych do Serwisu ani żadnych utworów stanowiących jego część, ani uprawnienia do przyznawania zezwoleń w przedmiocie rozporządzania prawami autorskimi majątkowymi do tych utworów lub Serwisu i korzystania z nich, a także na wykonywanie innych praw zależnych, niezastrzeżonych w warunkach licencyjnych.
  3. Prawo do używania Serwisu i powiązanych z nim utworów, obowiązuje na następujących polach eksploatacji: zapisanie i odtworzenie w pamięci urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym oraz dostęp i wyświetlenie za pośrednictwem urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
  4. Użytkownik nie może: wypożyczać, dzierżawić ani odsprzedawać utworów ani żadnej ich części, jak również tworzyć utworów pochodnych na ich podstawie, wykonywać zmian utworów, usuwać informacji o prawach własności lub prawach autorskich, które mogą pojawić się w obszarze utworów, wykorzystywać utworów w celach naruszających obowiązujące przepisy prawa powszechnego lub normy etyczne i moralne.
  5. Licencja jest nieograniczona w czasie, nieograniczona terytorialnie i niewyłączna, a obowiązuje w stosunku do całości Serwisu i powiązanych z nim utworów. Usługodawca zachowuje wyłączne prawa do decydowania o zachowaniu integralności Serwisu.
  6. Publikując w Serwisie dowolne treści a w szczególności: komentarze lub opinie, Użytkownik udziela na rzecz Usługodawcy nieodpłatnej, nieograniczonej w czasie, nieograniczonej terytorialnie i niewyłącznej licencji w zakresie ich wykorzystania na następujących polach eksploatacji: publikacja w obszarze strony internetowej Serwisu, zapisanie i odtworzenie w pamięci urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym, dostęp i wyświetlenie za pośrednictwem urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym, z zachowaniem prawa do udzielania sublicencji o której stanowią punkty powyżej, w celu umożliwienia Użytkownikom korzystania z Serwisu.
  7. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest dostarczanie do Serwisu lub za jego pośrednictwem, treści:
  8. bezprawnych,
  9. mogących wprowadzić w błąd innych Użytkowników,
  10. naruszających dobra osobiste Użytkowników, Usługodawcy lub osób trzecich,
  11. powszechnie uznanych za obraźliwe, wulgarne lub naruszające dobre obyczaje, w szczególności: treści pornograficznych, treści propagujących używanie narkotyków lub nadmierne spożywanie alkoholu, treści nawołujących do rasizmu, ksenofobii lub szerzenia nienawiści.
    1. Usługodawca jest uprawniony do usunięcia lub moderacji treści, które naruszają postanowienia Regulaminu.

 

  • §19. Obowiązywanie i zmiana regulaminu
  1. Regulamin wchodzi w życie w terminie 3 dni od daty jego opublikowania na stronie internetowej Serwisu.
  2. Zmiana Regulaminu może nastąpić z przyczyny zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu świadczenia Usług, a także z powodu zmian technicznych lub organizacyjnych, dotyczących świadczeń realizowanych przez Usługodawcę.
  3. Zmiana Regulaminu następuje poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej Serwisu.
  4. Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów zawartych przed datą jego zmiany.
  5. Publikacja informacji o zmianie Regulaminu następuje w obszarze strony internetowej Serwisu, w terminie 3 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania jego nowego brzmienia.
  6. Usługodawca wysyła drogą elektroniczną informację o zmianie Regulaminu, w przypadku związania stron umową zawartą na czas nieoznaczony.

 

  • §20. Postanowienia końcowe
  1. Znaczenie pojęć pisanych wielką literą jest zgodne z objaśnieniami zamieszczonymi w części opisującej definicje użyte w Regulaminie.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu oraz nienależyte świadczenie Usług, spowodowane siłą wyższą, w stosunku do Użytkowników niebędących Konsumentami,
    2. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu oraz nienależyte wykonywanie Usług na rzecz Użytkowników niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów, za pomocą których Usługodawca świadczy Usługi,
    3. korzyści utracone przez Użytkowników niebędących Konsumentami.
    4. W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem niebędącym Konsumentem lub Konsumentem niezamieszkującym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okoliczności dopuszczania takiej możliwości przez przepisy jego prawa krajowego, za właściwy dla jego rozstrzygnięcia ustanawia się sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
    5. W stosunku do Użytkowników niebędących Konsumentami lub do Konsumentów niezamieszkujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku, gdy przepisy ich prawa krajowego dopuszczają taką możliwość, jako prawo właściwe dla wykonania umowy zawartej z Usługodawcą oraz rozstrzygania sporów z nią związanych, stosuje się prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
    6. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw Użytkownika będącego Konsumentem, wynikających z przepisów miejscowego prawa powszechnie obowiązującego. Konsument nie może się ich zrzec.
    7. W stosunku do umów zawartych z Usługodawcą, w przypadku niezgodności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego w kraju Konsumenta, stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego w kraju Konsumenta.
    8. W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, okoliczność ta nie narusza ważności i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu. Zamiast nieważnych albo bezskutecznych postanowień obowiązywać będzie norma odpowiadająca temu, co strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie w Regulaminie.

 

  • §21. Definicje użyte w regulaminie

Druk to świadczona przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika Usługa Druku Produktów bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłana i otrzymywana za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywaniem danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej.

Konto Użytkownika to panel umożliwiający zarządzanie zamówieniami Użytkownika, dostępny w obszarze aplikacji Photos3, pod warunkiem rejestracji i logowania.

Konsument to Użytkownik, który jest osobą fizyczną i zawiera umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.

Paczkomat to automatyczna skrytka lub terminal pocztowy, służący do odbierania przesyłek z Produktami.

Przewoźnik to podmiot, świadczący usługi dostarczania Produktów we współpracy z Usługodawcą.

Produkt to efekt zlecenia Druku pliku cyfrowego, w szczególności fotografii lub grafiki, przez Użytkownika, w ramach Umowy o świadczenie usługi Druku.

Photos3 to aplikacja komputerowa, bezpłatnie udostępniana przez Usługodawcę pod adresem URL: www.photos3.eu, umożliwiająca dostosowywanie Produktów oraz kompletowanie zamówień przez Użytkownika.

Regulamin to niniejsze warunki umowne, których przedmiot stanowi świadczenie Usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników, za pośrednictwem Serwisu.

Serwis to serwis, prowadzony przez Usługodawcę za pośrednictwem strony internetowej dostępnej w sieci Internet pod adresem URL: www.inter-foto.com.pl.

Usługa to usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem Serwisu. Zawarcie umowy następuje w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.

Usługodawca to Firma Handlowo Usługowa „Inter-Foto” S.C. Cyplińska Grażyna, Cypliński Artur z siedzibą w miejscowości Ossy (42-624) przy ul. Wyzwolenia 7A, zarejestrowana pod numerem NIP: 6452241343 i REGON: 277402710, prowadzona przez wspólników: Artur Cypliński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą F.H.U. "Inter - Foto" s.c. Artur Cypliński, z siedzibą w miejscowości Ossy (42-624) przy ul. Wyzwolenia 7A, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii, pod numerem NIP: 6491115335 i REGON: 271297620 oraz Grażyna Cyplińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą F.H.U. "INTER-FOTO" s.c. Grażyna Cyplińska, z siedzibą w miejscowości Ossy (42-624) przy ul. Wyzwolenia 7A, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii, pod numerem NIP: 6451035558 i REGON: 271866494. Z Usługodawcą można się skontaktować pod numerem telefonu: +48 32 2910424 oraz przy użyciu adresu e-mail: biuro@inter-foto.com.pl.

Użytkownik to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, na której rzecz przepisy prawa powszechnie obowiązującego przyznają zdolność prawną, która zawiera z Usługodawcą umowę o świadczenie Usługi.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA

ODSTĄPIENIA OD UMOWY

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Zawarte w niniejszym pouczeniu postanowienia dotyczą Konsumentów.

 

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Serwisie w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w części „wyłączenie prawa odstąpienia od umowy”. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  1. dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
    1. obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części,
    2. polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów;”;
  2. w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło będące rzeczą ruchomą),
  3. zawarcia umowy – w przypadku umów o świadczenie usług.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Firma Handlowo Usługowa „Inter-Foto” s.c. Cyplińska Grażyna, Cypliński Artur, ul. Wyzwolenia 7A, 42-624 Ossy, e-mail: biuro@inter-foto.com.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Odstępując od umowy, mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się w załączeniu do regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu.

 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli otrzymali Państwo rzeczy w związku z umową prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz pod adres Firma Handlowo Usługowa „Inter-Foto” s.c. Cyplińska Grażyna, Cypliński Artur, ul. Wyzwolenia 7A, 42-624 Ossy, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Informujemy, że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25,00 PLN.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

WYŁĄCZENIE PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  3. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy przez konsumenta)

Adresat: Firma Handlowo Usługowa „Inter-Foto” s.c. Cyplińska Grażyna, Cypliński Artur, ul. Wyzwolenia 7A, 42-624 Ossy | biuro@inter-foto.com.pl

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy wykonania druku(*)/ o świadczenie następującej usługi(*):

 

Sposób zwrotu uiszczonej płatności:

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):

Imię i nazwisko:

Adres:

Podpis:

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data:

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji)

Adresat: Firma Handlowo Usługowa „Inter-Foto” s.c. Cyplińska Grażyna, Cypliński Artur, ul. Wyzwolenia 7A, 42-624 Ossy

Imię i nazwisko lub nazwa Użytkownika:

Adres Użytkownika:

Nr telefonu Użytkownika:

Adres e-mail Użytkownika:

Numer zamówienia:

Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:

        adres pocztowy:

        adres e-mail:

Reklamacja dotyczy:

        umowy o świadczenie innej usługi:

        inne:

Data stwierdzenia przyczyny reklamacji:

Opis problemu:

Żądanie reklamacji:


 

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:

Oświadczenie w przypadku działania jako przedsiębiorca na prawach konsumenta:

Oświadczam, że zawarta umowa sprzedaży była bezpośrednio związana z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiada ona dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Na dowód wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej, opublikowane w CEIDG:

Nr PKD ____________________ Opis: ______________________

Nr PKD ____________________ Opis: ______________________

Nr PKD ____________________ Opis: ______________________

Nr PKD ____________________ Opis: ______________________

Data:

Podpis składającego:

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)